hry pre mac

Hry pre Mac sú opäť bližšie k masovému rozšíreniu

Epic Games je známe svojou populárnou hrou Fortnite, ale spoločnosť má tiež ďalší dôležitý produkt. Unreal Engine, ktorý je nástrojom na tvorbu 3D obsahu, používaný nielen na výrobu hier, ale aj aplikácií a dokonca virtuálnych scén pre hollywoodske filmy a seriály. Spoločnosť oznámila Unreal Engine 5.2, ktorý prináša prvýkrát natívnu podporu pre Apple Silicon Mac-y.

“Hry pre Mac sa možno dočkajú väčšieho rozšírenia, keĎže spoločnosť Epic vydala aktualizáciu herného enginu Unreal Engine, ktorá prináša natívnu podporu pre Apple Procesory (M1 a M2).“

Ako je uvedené v blogovom príspevku, Unreal Engine 5.2 prináša niekoľko vylepšení. Jedným z najzaujímavejších je určite natívna podpora pre platformu Apple Silicon na macOS. To znamená, že Unreal Engine teraz môže plne využívať výkon Apple čipov, ako napríklad M1 a M2, namiesto toho, aby bežal cez technológiu Rosetta, ktorá prekladá softvér pre Intel na architektúru ARM.

Napriek sporu medzi Epicom a Applom ohľadom Fortnite sa mnoho profesionálov spolieha na Unreal Engine, takže je logické, že Epic ho aj naďalej aktualizuje pre používateľov macOS. Dokonca aj Apple interné používa Unreal Engine na vytváranie svojej AR aplikácie, ktorá umožňuje návštevníkom interakciu s modelom Apple Parku v Cupertine.

S Unreal Engine 5.2 prichádza mnoho ďalších vylepšení. Prináša rámec Procedural Content Generation (PCG), ktorý umožňuje vývojárom definovať parametre pre populárne veľké scény s Unreal Engine zdrojmi, „čo zjednodušuje proces vytvárania veľkých svetov rýchlym a efektívnym spôsobom“. Je tu tiež Substrate, nový spôsob ovládania vzhľadu a atmosféry objektov v aplikáciách v reálnom čase, ako sú hry.

Uverejniť komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

a

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: